Poradna Čtečky knih


Autor: | Vloženo: 20.10.2014 000 20:42 | Témata: Poradna Čtečky knih

Nabíjení Pocketbooku

Dobrý den, Nevíte jak znovu uvest moji čtečku do nabíjecí fáze, celou noc byla zapojena na USB v PC a v symbolu baterky na čtečce se místo obvyklého symbolu nabíjení baterky objevilo pouze znaménko blesku uprostred baterky, jsem uplně zoufalý poraďte mi prosím. PS co nejdříve nemám co číst ;)

  • 20. října 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    a nabiji se ctecka? Zkuste ctecku restartovat a vyzkouset nabijeni ze zasuvky, pripadne jiny USB port, jiny kabel, jine PC, abychom odhalili, zda je problem ve ctecce nebo v pocitaci.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Jiří Ševčík

      20. října 2014 - Jiří Ševčík

      Pravě že dříve když jsem napojil čtečku buď do pc tak jse me zeptalo jestli chci nabijet nebo propojit s PC ale ted to neudela vubec nic jen vyskoci symbol blesku samozrejme cviti dioda na tlacitku on/off ale bez vysledku pred 2ma dnama jsem mel zapojenou nabijecku v elektrice a vcera jsem zkusil propojit s pc a nefunguje vbc nic, nenabije se ani 1%... a resetovat cctecku nevim co by to udelalo prave? je tam vstup tak na špendlik a je nad tim napsano reset tak jestli myslite tohle nebo obnovit tovarni nastaveni cctecky ?


    • AZ Mobil

      20. října 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      nejdriv vyzkousejte ten spendlik, potom pripadne tovarni nastaveni. Nic se nestane, pouze si zazalohujte knihy ze ctecky do PC (pokud ctecku vidite v PC)


    • Jiří Ševčík

      20. října 2014 - Jiří Ševčík

      jeste kdyz se vratim k otazce problemu s nejakym prislusenstvim tak jsem vyzkousel na třech počitacich, na ruznych kabelech takze problem bude nejspise ve čtečce...


    • Jiří Ševčík

      20. října 2014 - Jiří Ševčík

      dobře vyzkousim co to udela, knihy mam ulozene v pc ale propojit s pc bohuzel nejde


    • AZ Mobil

      20. října 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      ano, rozumim. Vyzkousejte restarty. Jinak by bylo nutne ctecku reklamovat. Pripadne je jeste varianta aktualizace software pres wifi. Zalezi jak moc je ctecka nabita/vybita, aby prosla aktualiazce.


    • Jiří Ševčík

      20. října 2014 - Jiří Ševčík

      jasně děkuji moc za ochotu a za rady ! kdyžtak to dam na reklamačku :)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.