Poradna Čtečky knih


Autor: | Vloženo: 11.08.2015 000 13:58 | Témata: Poradna Čtečky knih

Nelze nahrát nové knihy

Dobrý den, když do čtečky nahraju nové knihy a chci je otevřít, nejde to a objeví se tento text: the selected item could not be opened. if you purchased this item from amazon, delete the item and redownload it from archived items available in home.

Nevíte někdo co to je? Nevím co s tím. Již nahrané knihy jdou číst bez potíží. Formáty jsem zkoušela různé

  • 11. srpna 2015 - Odpověď partnera sekce eBook-ctecky.cz

    Dobrý den,
    z hlášení vyplývá , že kniha nejde otevřít. Pravděpodobně máte staženo již mnoho knih - můžete mít plnou paměť a nestáhla se celá.Ověřte zaplnění paměti a pak zkuste knihu odinstalovat a znovu nainstalovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 11. srpna 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    pravdepodobne se nejedna o zaplneni kapacity. Tento problem se muze nahodne vyskytnout pri synchronizaci s Amazon uctem. Zkuste nejdrive ctecku restartovat (Menu / Settings / Menu / Reset).

    Pokud to nepomuze, knihu smazte ze ctecky a pripadne i z Amazon uloziste a znovu nahrajte.

    Posledni moznost je obnoveni tovarniho nastaveni. To pomuze urcite, ale zase se Vam vymazou vsechny knihy. Ty je nutne nejdrive zazalohovat do pocitace, obnovit tovarni nastaveni a knihy nahrat zpet. Proto se to pouziva az jako posledni moznost.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Terka

      11. srpna 2015 - Terka

      Jak lze obnovit tovární nastavení? Děkuji.


    • AZ Mobil

      11. srpna 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      Menu / Settings / Menu / Reset Factroy Defaults


    • Terka

      11. srpna 2015 - Terka

      restart totiž nepomohl a čtečka zaplněna také není.


    • Terka

      11. srpna 2015 - Terka

      Reset Factory Defaults tu nikde nemám.


    • AZ Mobil

      11. srpna 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      je to hned pod resetem. Napiste mi jake polozky tam vidite nebo zavolejte na 602 866 446. Diky


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.