Poradna Amazon Kindle 6 Touch

Autor: | Vloženo: 25.06.2015 000 16:33 | Témata: Poradna Amazon Kindle 6 Touch

Mizející znak Ž

Dobrý den,
při přeformátování mé knihy z formátu PDF do MOBI, mi z knihy zmizí všechny znaky Ž, a jsou nahrazeny tímto způsobem: kaţdá (každá). Dokázal by mi prosím někdo poradit, jak tuto chybu napravit? Předem děkuji za pomoc. (používám calibre-E-book)

  • 25. června 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobrý den,

    máte špatně nastavené kódování češtiny. Klikněte na Převést pro převod knihy. Ve druhé nebo třetí záložce naleznete položku kódování vstupních znaků (anglicky Input character encoding). Zde je potřeba do políčka napsat windows-1250. Pokud zde nemáte políčko na psaní, ale výběrový box, zvolte tuto položku přímo z menu. Případně se může jmenovat také cp1252 nebo win-1250 (nevím, jestli to píšu správně z hlavy, myslím že ano). Pak knihu převedete a bude již vše v pořádku.

    ing. tomáš pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jan

      25. června 2015 - Jan

      Děkuji za rychlou odpověď. Přepsal jsem to podle Vašeho návodu, ale bohužel to nepomohlo. Zkoušel jsem jak cp1252, tak také win-1250.


    • Jeníček

      3. září 2015 - Jeníček

      Potvrzuji nefunkčnost. Zkusil jsem všechna kódování a místo ž,š atd je jen znak s otazníkem.


    • AZ Mobil

      3. září 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      chtelo by to knihu primo vyzkouset prevest. Poslete mi ji prosim na [email protected] a podivam se na to. Dekuji


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.