Poradna Amazon Kindle 8 Touch

Autor: | Vloženo: 14.02.2018 000 13:03 | Témata: Poradna Amazon Kindle 8 Touch

Stále vybitý kindle 8th generation

Dobrý den, nějakou dobu jsem čtečku nepoužívala a nyní se mi po otevření objevila hláška, že je kindle téměr uplně vybitý, ok, přes noc jsem ho nabíjela, ráno pořád ta samá hláška, od rána v práci ho nabíjím pořád stejná hláška, ze zoufalství jsem zkusila restart, zda není chyba jinde a teď se mi obrázek baterie s vykřičníkem objevil přes celý display.. Až teď jsem si na internetu přečetla že je možné při úplném vybití nabíjení klidně 20 hod, myslíte, že jsem tomu restartem neuškodila?

  • 14. února 2018 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    restart urcite neuskodi. Pokud chcete, muzeme se na ctecku podivat, mame servis na ctecky Kindle. Staci ji prinest nebo poslat k nam na prodejnu: AZ Mobil, Simackova 4, 17000 Praha 7. Pripadne je lepsi nejdrive zavolat na 602 866 446 a muzeme se domluvit na podrobnostech ohledne diagnostiky (ta je zdarma) a pripadne opravy. Dekuji

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.