Poradna Amazon Kindle Paperwhite 2

Autor: | Vloženo: 19.08.2014 000 16:47 | Témata: Poradna Amazon Kindle Paperwhite 2

Zmizela mi čeština ve čtečce

Prosím o radu. Před měsícem jsem si zakoupila čtečku u AZ mobilu již s nainstalovanou češtinou. Měsíc fungovala perfektně. Nevím co jsem změnila, ale nyní mám menu v angličtině a v nabídce jazyků v nastavení čeština není. Prosím o radu, jak můžu češtinu do čtečky vrátit.
Děkuji Lucka

  • 19. srpna 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobry den,

    ke zmizeni cestiny muze dojit dvema zpusoby:

    1. restartovala jste ctecku s pripojenym USB kabelem. Restartujte ctecku jeste jednou bez pripojeneho USB kabelu a cestina se vrati zpet.

    2. provedla jste restart do tovarniho nastaveni. Zde je nutne cestinu znovu nainstalovat. Navod naleznete zde: http://www.eboocek.cz... Instalace je jednoducha.

    Pripadne me muzete kontaktovat na 602 866 446 a pomohu Vam.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • 19. srpna 2014 - Oficiální zástupce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den. Pravděpodobně jste provedla ruční update firmware či reset čtečky z menu přístroje. Češtinu můžete nainstalovat podle návodu - http://ebookexpert.cz... Pokud však nerozumíte takovým věcem, doporučuji to přenechat někomu zkušenějšímu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.