Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Autor: | Vloženo: 19.02.2013 000 18:51 | Témata: Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Registrace

Dobrý den,mám problém s registrací. Celou registrací projdu bez problémů,mam i vytvořený účet na Amazonu,ale ve čtečce pořád vidím jen "my kindle". Nikde jsem nezadávala sériové číslo výrobku, tudíž mi přijde že nějakým způsobem nemám spárovanou čtečku se svým účtem. Nějaký nápad co stím? Moc díky

  • Petr

    Petr

    19. února 2013

    Seriove cislo vyrobku se urcite nikam nezadava. Registraci paperwhitu jsem uz dlouho nevidel, ale problem s tim nebyl. Stacilo mit u Amazonu ucet a normalne se to s nim spojilo. My kindle se mi pak zmenilo na Petr's Kindle. Zkuste to jeste jednou, musi to jit. Mozna je taky treba zaregistrovat si platebni kartu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
  • 19. února 2013 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Seriove cislo se jiz nezadava (zhruba pul roku). Platebni karta nema na registraci vliv. Pokud zmacknete Menu, Settings uvidite zde tlacitko Register nebo Deregister. Podle toho poznate, zda je ctecka zaregistrovana a sparovana s uctem. Pripadne to uvidite i v administraci Vaseho uctu na Amazonu, polozka Manage Your Kindle. Zde byste mela ctecku videt, vcetne serioveho cisla.

    Nekdy je videt pouze "My Kindle" i kdyz je ctecka spravne zaregistrovana a sparovana. Muze to zpusobovat napr. registrace na jine jazykove mutaci. Pokud je vsak ctecka spravne zaregistrovana, nemusite tomu venovat zadnou pozornost.

    Doporucil bych se tedy podivat do administrace na webu Amazonu do polozky Manage Your Kindle. Pokud by tam ctecka nebyla, tak ji zrestartovat a udelat registraci znovu.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Petra Nováková

      19. února 2013 - Petra Nováková

      Děkuji moc, já právě relativně nedávno přihlašovala Amazon kindle 5 a tam jsem to sériové číslo zadávala proto mě toto překvapilo+ že nám to stále ukazovalo "my kindle" i když všechno ostatní bylo nastaveno správně i v účtu. Teď jen čekám na příchod konvertované knihy aby věděla že je vše ok. Kazdopádně moc děkuji, nečekala jsem tak brzkou odpověď v tak pozdních hodinách (velké + za to )


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.