Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Autor: Neo | Vloženo: 25.12.2013 000 09:13 | Témata: Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Neo

Neo

Registrace

Dobrý den,mám tu takový problém s registrací. Kyž zvolím možnost Create a new acount,nevyjede mi seznam zemí a nemohu dál pokračovat. Když zvolím možnost use an existing acconut tak mi po zadání PLATNÉ emailové adresy vypíše internal error a nikam se nedostanu,nějaké nápady?

  • 27. prosince 2013 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    podivejte se, zda ctecka neni jiz zaregistrovana na jiny ucet. V tomto pripade klepnete na Deregister a ctecka se automaticky odregistruje.

    Dale zkuste ctecku restartovat do tovarniho nastaveni (Menu/Settings/Menu/Factory Default) a pote znovu zaregistrovat.

    Zkontrolujte, zda nepouzivate specialni znaky, ktere Amazon nepodporuje.

    Kontaktujte Amazon na online chatu, kde jim pouze sdelite seriove cislo a oni Vam ctecku zaregistruji (chyba muze byt ve sparovani v Amazon systemu)

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Neo

      1. ledna 2014 - Neo

      Čtečka není registrovaná... nenabízí se možnost deregistrace. T s tím je stejný problém jako u Windows phone s reg. na Windows live (stroj si pamatuje emailovou adresu a při chybném zadání je email na 90 dnů zablokován a čtečka je "kouslá" a musí se obnovit. Speciální znaky určitě ne pokud teda není tečka speciální... Amazon zkusím kontaktovat, děkuji.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.