Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Autor: | Vloženo: 26.03.2014 000 13:49 | Témata: Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Připojení k PC

Dobrý den, když připojím čtečku k PC, tak se mi složky Documents, System a Active_Contents_Sandbox zobrazí jako zástupci souborů a nejdou otevřít, takže do čtečky ani nemůžu nahrát soubory, natož využívat jiných věcí. Ještě tak měsíc zpátky šly složky otevřít bez problémů. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Děkuji.

  • 26. března 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    pokud ctecku pripojite k PC a rozkliknete si novy disk Kindle, mela byste videt tyto 3 slozky. Pokud tam nejsou nebo jsou tam jen zastupci, muzete je smazat a vytvorit tyto slozky znovu. Kliknout pravym tlacitkem a zvolit nova slozka. Tyto 3 slozky znovu vytvorite a vse bude opet fungovat. Musi se vsak jmenovat jako drive, uplne stejne.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Kristýna

      27. března 2014 - Kristýna

      Dobrý den,
      moc děkuji za radu. Pokud tedy ty zastupce smažu, smažou se mi i knihy, které ve čtečce momentálně mám?
      Moc děkuji.

      Pěkný den
      Kristýna


    • AZ Mobil

      31. března 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      ne knihy se nesmazou. Pripadne si muzete knihy zazalohovat pro pripad smazani. Knihy poznate podle pripony souboru (mobi, pdf, txt, doc, epub, prc...)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.