Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Autor: | Vloženo: 24.12.2014 000 21:31 | Témata: Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Registrace Kindle Paperwhite 2

Při registraci na existující účet na Amazon.com hlásí "internal error".

Dle návodu zde (Azmobil.cz, kde bylo i koupeno) jsem restartoval do továrního nastavení:
- přišel jsem o češtinu instalovanou v Azmobil.cz
- pořád stejná chyba

Kontaktoval jsem amazon.com/support ... sdělili mi, že Kindle byl koupen v Německu a že se mám obrátit na německý support ... německý support je určen pro zákazníky z Německa - já jsem z Čech ...

Zbývá už jen zajít na prodejnu Azmobil.cz, nebo je možné nějak zaregistrovat?

  • Sabina

    Sabina

    25. prosince 2014

    Dobrý den mám stejný problém, nejde zaregistrovat hlásí stejnou chybu také jsem kontaktovala amazon servis a ty mi slíbili že to za 4 hodiny opraví ale stále nic :-( počkám do rána a budu psát znovu :-( že by byl koupený v německu nevím o tom mi nic nepsali

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Honza Klouček

    Honza Klouček

    25. prosince 2014

    Měl jsem podobný problém - více info k problémům jsem našel na http://www.eboocek.cz... a také v diskusi pod článkem. Sám jsem tam napsal snad po vyřešení problému následující. Snad pomůže.
    Honza Klouček

    Dobrý den,

    od včerejší noci jsme řešili problém s Paperwhite 2, kdy se nám při registraci zobrazovala hláška "internal error" (byť jsem nově vytvořený účet na amazon.com viděl a mohl se do něj přihlásit, ale čtečka tam spárovaná nebyla). Čtečku mám od AZ Mobil, který tam rovnou nainstaloval starší FW 5.4.3.1 a češtinu. Ale bohužel se zřejmě Amazonu tato změna nelíbila a tudíž jsem se nemohl zaregistrovat (ani na stávající ani na nový účet). ještě před finálním řešením jsem situaci konzultoval se supportem Amazonu v US a Německu a provedl jsem reset do továrního nastavení. Nic nepomohlo. Po přečtení těchto stránek a konzultaci s p. Pejchou z AZ mobil jsem obětoval češtinu a nainstaloval nejnovější FW 5.6.1.0.2 a po restartu se ukázala čtečka jako již registrovaná na ten účet, který jsem tam předtím zadával (takže ke spárování zjevně došlo, akorát nás to pak nepustilo přes Internal Error - nyní jsem totiž žádný účet nezadával). Vypadá to, že již vše funguje, takže díky za tento článek a tipy obsažené v něm a v diskusi pod článkem :-)
    Honza Klouček
    p.s. ještě mne ruší blikání při přechodu na další stránku v knize nebo i při přechodech v menu. Jde to nějak řešit?
    p.s.2. co je to KUAL?
    Díky za vše.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Sabina

      25. prosince 2014 - Sabina

      ach jo pan Pejcha mi velmi zklamal. Myslím že by měl vědět že čeština do nových softwerů nejde nainstalovat a měl by na to upozornit a ne češtinu do čtečky nahrát a teď dělat mrtvého brouka samozřejmě že díky svátkům pan Pejcha nepracuje neodpovídá , a já mám zkažený vánoční dárek a místo čtení tady řeším registraci. takže tedy čtečku jsem dala do továrního nastavení ale zůstal mi tam starý FW 5.4.3.1 takže čtečka stále nejde zaregistrovat . updatovat také nejde políčko je šedivé . jak tedy prosím nahraju zpátky nový FW 5.6.1.0.2?? Moc prosím o radu díky Sabina


    • Béda

      26. prosince 2014 - Béda

      Díky za pomoc.
      Upgrade na nejnovější FW pomohl s registrací na Amazon.com.
      Bohužel, pro nejnovější FW (zatím) není čeština, žeM


    • AZ Mobil

      29. prosince 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      Dobry den,

      odpoved je nize (a vlastne i vyse). Omlouvam se za zpozdeni, ale behem svatku jsem opravdu nebral telefon a neodpovidal na email, coz je doufam pochopitelne.

      Cestinu lze instalovat, ale musite si vybrat mezi cestinou nebo registraci ctecky na Amazonu. O teto zmene jsem se dozvedel az tesne pred Vanoci. Ihned jsem kontaktoval p. Smida a situaci s nim konzultoval. To se ovsem doctete i na diskuzi na eboocku.

      tomas pejcha


  • 29. prosince 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    uvedeny problem se vyskytuje az nyni v posledni dobe, kdy Amazon vydal novy firmware ve verzi 5.4.5 a 5.6.1. U techto verzi je cestinu mozne nainstalovat pouze tak, ze se ponizi verze firmware na 5.4.3.1 a pote se nainstaluje cestina. Takto to bylo i u Vasi ctecky. Nyni jiz chodi ctecky od Amazonu v techto novych verzich a cestinu lze nainstalovat pouze timto zpusobem. Bohuzel vsak potom nepujde ctecku zaregistrovat na Amazonu. Amazon udelal tuto zmenu tesne pred Vanoci a zatim neni k dispozici oprava. Resenim je ctecku zaktualizovat na nejnovensi verzi 5.6.1, pote jiz pujde ctecku zaregistrovat na Amazon ucet, zmizi ale cestina. Ta zatim pro verzi 5.6.1 neni k dispozici.

    Nyni je tedy situace takova, ze bud bude ctecka v cestine a bez registrace na Amazonu nebo bude standardne zaregistrovana, ale bez ceskeho menu.

    Pokud zvolite aktualizaci na verzi 5.6.1 bez cestiny, tento krok jiz nepujde vratit zpatky a bude nutne pockat na cestinu pro nejnovejsi verzi. Tuto aktualizaci je mozne provest kdykoliv a soubor pro aktualizaci najdete zde: http://www.amazon.com...

    Pripadne dalsi informace naleznete primo na strance s cestinou v diskuzi: http://www.eboocek.cz...

    Dekuji a jsem s pozdravem

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Béda Lak

      29. prosince 2014 - Béda Lak

      Na svém eshopu jste nabízel funkční čtečky s češtinou - nebyla tam žádná informace o tom, že nejde pak registrovat.

      Takže jasná zavádějící informace - podraz na kupující.
      Navíc - čtečka byla dárek pod stromeček pro někoho, kdo očekává všechny funkce - zkažená radost.

      Nu, takže už AZMOBIL.CZ NIKDY VÍCE !


    • AZ Mobil

      29. prosince 2014 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      Dobry den,

      tato informace se objevila pred par dny. Drive jsme to nevedeli. Nebylo tedy mozne nijak situaci ovlivnit pred Vanoci. Ctecku muzete mit plne funkcni, ale bez ceskeho menu. Muzete si vybrat, zda chcete cestinu nebo registraci. Ted po novem roce jiz bude vse bez cestiny a nebude moznost vyberu.

      ing. tomas pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.