Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Autor: Pavel | Vloženo: 22.01.2024 000 20:35 | Témata: Poradna Amazon Kindle Paperwhite

Pavel

AMAZON.de

Zdravím, u Amazon.de jsem učinil objednávku a zaplatil kartou,
poté se mi zobrazilo dialogové okno, že platba neproběhla abych ji provedl znovu, což jsem učinil pouze jedním klikem.
Následně jsem obdržel ze skladu v CR obuv o 2 čísla větší
a s hrůzou zjistil, že mne Amazon okradl i o peníze z karty.
Jednu platbu si strhl 2x. Na reklamace nereagují. Pouze mi odpověěli, že objednávka byla učiněna 2x. Mám podat na toto trestní jednání podnět k šetření na POLICII CR. ČOI je zde zřejmě bez pravomoci.
Společnost Amazon je vysoce riziková společnost, s nelegálním jednáním Nikomu neoporučuji !!!Jedná se o podvodníky.

  • AZ Mobil

    AZ Mobil

    22. ledna 2024

    Dobry den,

    v prehledu objednavek muzete zazadat o refundaci. Zbozi poslete zpet a Amazon Vam vrati penize.

    V pripade problemu staci napsat na online chat (je to nejrychlejsi) nebo vyplnit telefon a Amazon Vam zdarma zavola. Sdelite jim svuj problem a cca do 24-48 hodin budete mit zpet platbu na ucte. Nemusite se bat, Amazon v tomto funguje spolehlive.

    tomas pejcha
    AZ Mobil https://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.