Poradna PocketBook 627 Touch Lux 4

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 26.03.2019 000 13:43 | Témata: Poradna PocketBook 627 Touch Lux 4

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Připojení k PC

Dobrý den,
když připojím kabelem čtečku k PC, tak se čtečka automaticky začne nabíjet, ač mám v nastavení zadáno "Připojit k PC". Když toto změním na "Zobrazit dotaz" je to to samé, nabíjí a nereaguje na "spojení" s PC.
Čtečka začne na připojení k PC reagovat až po několikátém připojení k PC.
Je toto v pořádku?
V PC používám stejnou zdířku jako při připojení na mobil, GPS, takže a funguje jak má. Připojovací kabel používám originál, co byl u čtečka a zkusila jsem i ten, co mám u mobilu.
Děkuji za případnou radu, co s tím, LaU

  • 26. března 2019 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    zkuste nejdrive zrestartovat pocitac i ctecku. Vyzkouset take jiny kabel a jiny USB port na pocitaci. Tim se odhali, zda je problem ve ctecce. Pokud se Vam podari pripojit k PC az na nekolikaty pokud, muze byt take problem s konektorem. Pokud by byl problem v konektoru a nebo ve ctecce, je nutne ctecku reklamovat.

    Spravne by melo pripojeni k PC fungovat na prvni pokus (standardne se objevi vyber Nabijet / Pripojit k PC).

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Registrovaný uživatel

    Registrovaný uživatel

    3. dubna 2019

    Už jste na něco přišel? Mně to taky dělá na basic lux. Restartovala jsem, vyzkoušela vsechny kably, které jsem našla. Čtečka se připojí k pc třeba až na osmý pokus. Zadávám v nastavení střídavě - připojit pc, zeptat se, připojí se tak nějak až se jí zachce.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      3. dubna 2019 - Registrovaný uživatel

      Ano, je to přesně tak, jak píšete.
      Vyzkoušela jsem všechny kable, které doma mám, vystřídala jsem všechny 3 USB vstupy na PC, vystřídala jsem nastavení ve čtečce (připojit k PC nebo se zeptat) a čtečka se připojí až tak na 8 až 10 pokus.
      Zatím to neřeším a trpělivě to zkouším, protože toto připojení potřebuji vlastně "jednou za čas", když si chci nahrát nové knížky.
      Vypadá to prostě, že je špatný konektorve čtečce, tím pádem hrozí reklamace a budu nějaký čas bez čtečky. Stále doufám, že se to "nějak probudí", ale obávám se, že mě ta reklamace nemine.


    • Lada

      5. dubna 2019 - Lada

      Našla jsem doma jeden starší kabel, který patřil asi k mobilu a ten jediný se se čtečkou + PC spojí napoprvé (myšleno spojení ne nabíjení, to funguje vždy). Musí se důkladně zasunout do čtečky a jde to hned.
      Takže pro mě řešení. Kabel jsem si označila a budu ho používat jenom na tu čtečku. Protože toto připojení nepoužívám zas tak často (jednou za 2 - 3 měsíce) není to pro mě problém..
      Takže pro mě vyřešeno, ale uvidíme, jak to bude pokračovat, záruka je ještě 1 1/2
      L.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.