Poradna PocketBook Basic Touch 624

Autor: | Vloženo: 02.01.2015 000 15:11 | Témata: Poradna PocketBook Basic Touch 624

Baterie

Nevím, co dělám špatně.
Ráno nabiju svůj nový PocketBook 624, stav nabití baterie je na 100%, celý den nic nedělám a večer je baterie na 99%. Poté jsem s ním dva dny nic nedělal a již nešel vůbec zapnout. Baterie byla úplně prázdná, dokonce se zrušil i datum a čas. Tak jsem jej nabil a přes noc opět zmizelo asi 60% nabití baterie. Zajímavé je, když čtečku kontrolně zapnu třeba po osmi hodinách, tak zmizí maximálně 1%. K masivnímu poklesu dochází pouze v noci. Zdůrazňuji, že je čtečka vypnuta. Děkuji za reakci

  • 2. ledna 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    Dobry den,

    zkuste ctecku nejdrive zrestartovat do tovarniho nastaveni. Nezkousel jste napr. aktualizaci firmware? Ze by se ctecka snazila neco stahovat pres WiFi. Pokud by to i po restartu bylo stejne, videl bych to nejspise na reklamaci.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Tomáš

      2. ledna 2015 - Tomáš


      Děkuji za rychlou odpověď.
      Čtečku jsem aktualizoval v podstatě hned po jejím prvním zapnutí a nabití. Nemyslím si, že by se čtečka snažila něco stahovat přes WIFI, zavřel jsem vše co by mohlo být spuštěno (tedy i WIFI) a navíc, k velkému vybíjení dochází vždy, když je čtečka vypnuta. A ve vypnutém stavu je snad automaticky vypnuto i WIFI.
      Spíše mi není jasné, proč někdy vydrží přístroj bez známky vybíjení celý den a potom zmizí více než polovina energie za pár hodin.









  • 2. ledna 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

    a ctecku mate uplne vypnutou nebo pouze ve sporici? Nebo pripadne pouzivate vlastni obrazky jako sporic?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Tomáš

      2. ledna 2015 - Tomáš

      Čtečku mám úplně vypnutou (tlačítkem ve spodní části), v podstatě ji do spořícího režimu vůbec neuvádím
      (jen jednou jsem to zkusil, abych věděl, jestli to funguje) a vlatní obrázky tam nemám vůbec žádné


    • AZ Mobil

      5. ledna 2015 - Oficiální zástupce obchodu AZ Mobil

      v tom pripade bych asi volil reklamaci


    • Tomáš

      5. ledna 2015 - Tomáš

      Jj. Již jsem tak učinil.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.