Poradna Čtečky knih


Autor: | Vloženo: 16.09.2014 000 14:13 | Témata: Poradna Čtečky knih

Připojení Wifi a problém se softwarem

Z výčtu v "Settings" mi zmizelo připojení wifi a v menu mám položku "Experimental", kde je nějaký Web browser, ale k internetu se připojit nemůžu (nijak to nereaguje). Myslím, že by software potřeboval nějakou novou verzi, protože Kindle se mi sám od sebe vypíná (restartuje s obrázkem chlapce sedícího pod stromem) a momentálně se nemůžu ani připojit kabelem k PC (minulý týden bylo ještě vše bez problémů). K internetu jsem se ovšem nepřipojila minimálně rok.
Navíc mi čtečka nejde ani vypnou hlavním čudlíkem (poslední dvě hodiny) a vůbec nevím, co s ní :( Jde si jedině číst, ale až se vybije nebo budu chtít nahrát nové knihy, jsem asi v koncích.

  • 16. září 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobry den,

    zkuste nejdrive ctecku restartovat - Menu - Settings - Menu - Restart. Tento restart nevymaze obsah ctecky. Pripadne muzete zkusit Reset Factory Default, ten jiz vymaze obsah ctecky. Pote by melo byt pripojeni WiFi v poradku. Experimental browser take. Nejnovejsi verze firmware je na webu Amazonu. Posledni je tusim 4.1.1.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Vlaďka

      16. září 2014 - Vlaďka

      Díky! Mně taková věc jako obyčejný restart nenapadla :-D Vše už funguje!


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.